onsdag 26 september 2012

Inspiration!

Igår kom det in pengar på mitt konto och det betyder shopping! Andra i min ålder brukar handla kläder när pengar kommer, men jag handlar garn och tillbehör till virkning. Detta blev min shopping idag och igår:

 Garn från Stoff & Stil.

 Garn och låda från Rusta. Fleece tyger, canvas och färg från Panduro Hobby.

 Låda till amigurumi ögon från Clas Ohlsson.

 Tidningar (utom handarbete & pyssel som köptes tidigare) från Pressbyrån.





Återigen måste jag tipsa om att biblioteket ger mängder med inspiration. Jag var där för ett par dagar sedan och lånade ännu mer. Detta lånades:




Lekmatta, mönster ur boken Mormorsrutor 17 virkade modeller.



2 kommentarer:

  1. Åh, jag måste köpa, jag måste virka, jag måste låna böcker!!! =)

    SvaraRadera
  2. Ja, inspirationen är hög och jag vill göra så mycket. Vill börja måla, sticka och sy kläder med ;).

    SvaraRadera