måndag 26 mars 2012

Solsken i mitt liv

Idag har varit en bra dag! Idag har jag gjort det teoriprov som krävs för att få körkort och jag klarade det! Jag fick 59 av 65 rätt, så känner mig rätt nöjd med resultatet =).

Annat skoj som har hänt är att jag hade en väldigt lyckad födelsedagsfest i helgen. Cirka 25 personer dök upp och det verkar som att alla hade skoj. Jag fick väldigt fina presenter och eftersom jag tycker om rosa var de flesta rosa =).


Lite bilder från helgen:

En födelsedagsfest ska självklart ha tårtor =)


Jag öppnar presenter


Kaktusarna pyntades också av festfolket.


Jag fick 10 fina rosor


 Alla mina fina presenter


Jag fick fint och gott choklad.


Jag fick pärlor och band så jag kan göra fler smycken ;)


Fler fina presenter. Här ska pysslas =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar