måndag 30 april 2012

Godmorgon!

Sitter här och äter frukost och dricker varm choklad - mums =). Därefter blir det att ta tåget till praktiken.
Nu är jag ute på praktik i fyra veckor, men har redan gjort två av dem. Tiden går snabbt och barnen är så söta och säger så roliga saker. 
En av dagarna när det var fuktigt ute såg ett barn en mask som hon var väldigt glad över att se. Hon sa flera gånger "Titta, en mask!" Jag sa "ja, det är en mask." Då sa hon "Sån liten mask och sån lång svans!". 
Jag berättade det för de andra vuxna på avdelningen, som sa att hon tidigare sagt när hon såg en mask "bara svans!".

I torsdags till söndags har varit en hel del pyssel och jag tänkte visa vad jag har gjort.










Denna ask är inte riktigt färdig än, kommer att komma bild på den sen när den är klar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar