onsdag 13 juni 2012

Virkinspiration


Idag blev det en tur till stadsbiblioteket för att kolla in deras utbud av virkböcker. Jag tänkte att jag kunde ta de böckerna som fanns och sätta mig i en fåtölj och kolla igenom dem men såg jag att det fanns väldigt många böcker, en hylla med bara en massa virkböcker. Vilken lycka!
Jag satt där länge och kollade igenom bok efter bok och hade kunnat låna de allihop. Till sist efter mycket funderande och bläddrande hade jag valt ut de böckerna som skulle tas. Passade också på att låna en broderibok om lite magi och mystik, sånt som jag tycker om =).
Här kommer att bläddras som bara den och har hittade hur mycket som helst som jag vill brodera och virka =).






2 kommentarer:

  1. Vilka roliga böcker! Visst är bibblan fantastisk :)

    SvaraRadera
  2. Ja, bibblan är fantastisk ;). Ska kanske dit idag igen och titta mer på virkböcker.

    SvaraRadera