torsdag 9 maj 2013

Födelsedagspresent: armband och...*censur*

I helgen var det fest med valfritt tema. Alla hade gått "all in" och klätt upp sig. Det var kul att se vad alla hade hittat på. Den som fyllde år önskade sig nya armband så då gjorde jag armband till henne och på skoj virkade jag en minipenis som hon kan ha på sin mobil eller nycklar ;).

Foto ifrån festen.
Jag hade tema "vår" och det blev en liten ansiktsmålning
och en blomsterkrans.

Armbanden som jag gjorde.


Detta armbandet virkade jag.

Här är minipenisen som blev en födelsedagspresent.
Lite gullig är den väl ;).
Mönstret är köpt på Raverly för strax över tio kr.
 Direktlänk till det finns här.
Var tvungen att testa att virka en större också i rosa.
Visst blev de snygga! :)

Kolla in skuggan :).
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar