måndag 21 maj 2012

Virkning pågår


Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg om virkning, men det behöver inte betyda att jag inte virkar längre. Tvärtemot så virkas det som bara den. Just nu provar jag att återigen ta mig an att virka amigurumi och nu går det faktiskt bättre!
Jag har virkat större delen av eftermiddagen ute i solen på balkongen, härligt =). Den första amigurumin som jag tar mig an är söta Kirby, som jag tidigare berättade att jag ville virka.
Så fort jag har fått rätt på den kommer det att komma upp en bild på den på bloggen.
Kirby spelade jag en del när jag var yngre på Game boy och datorn och för ett eller två år sedan fick jag ett Kirby spel till Wii, nämligen Kirbys epic yarn, där allt är gjort av garn och tyger, något som passar en pysselälskare =).













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar